Botswana

13 september 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vrijdag 13 september

‘S ochtends vroeg vertrokken naar Schiphol, en de auto naar valetparking gebracht. Na een drukke week waarin we veel met het nieuwe huis zijn bezig geweest, en natuurlijk ook nog de dieren moesten wegbrengen, was het echt het moment voor een nieuw avontuur.  Op Schiphol hadden we na een vlotte incheck snel onze mooie en comfortabele stoelen gevonden in het vliegtuig. Heerlijk genieten op onze stoeltjes/bedjes, filmpje kijken en lekkere hapjes. Aan het eind van de vlucht kwamen ze natuurlijk langs met de huisjes, Bas had de app al paraat, en gelukkig konden we nog 2 exemplaren vinden die we nog niet hadden.

Het vliegveld van Johannesburg bleek groot, modern en erg schoon te zijn. Nadat we onze tassen van de band hadden gehaald, was het natuurlijk weer spannend of er iemand was om ons op te halen: gelukkig stond daar een meneer met een bordje: ‘ de Boer and Gerritse’. Na een ritje van 20 minuten kwamen aan bij ons hotel: het African Rock Hotel in Johannesburg. Een mooi hotel met een heel leuke kamer, en tuin erom heen. We hebben nog buiten gezeten bij het aangestoken haardvuur; genietend van 2 echte zuid-Afrikaans biertjes.

1. Yvo:
    15 september 2019
    HI
    Wat gaan jullie allemaal doen daar

Groetjes Yvo &Anneloes